Rabu, 23 Februari 2011

GAJI

gaji
heheheh...esok gaji...wah!! best2..
seronok bila dapat gaji..
macam nak tersenyum sampai ke telinga..

mula2 sekali ape nak dibuat dengan gaji nih...
aku kena bagi mak aku dulu...
pastu baru bagi aku pikir nak wat yg seterusnya...
huhu..hem..hem..
nak tukar absober lah..
macam da tak main jer absober..
ish..sih.. goyang pun dah lain mcam jer..
owh..owh... baru aku ingat..
roadtax insurans kete nak matilah..
aku pun tak ingat bape hari bulan insuran mati
haha..pertengahan bulan 3 rasenye..ishish.. 
adeh..duit oh duit....
di mana kau duit..
kena berjimat nih..
betul kena cut off belanja nih..
wahh!!! ini bulan manyak sengkek woohh..
ayoyo sape mau tolong..
xjadikla senyum sampai ke telinga...
senyum xikhlas la nampak gayanya..
senyum terpaksa..wahahaha..
itulah penangan gaji..
ha!! nah amek ko punye GAJI...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan